Positionera sig över helgen

Jag hår fått endel frågor om jag positionerar mig över helgerna. Svaret blir ett rakt NEJ!
Det tycker säkert många är konstigt för att vissa anser att ta postioner över natten är i princip samma sak som att göra det över helgerna. Men det är rena rama motsatsen enligt mig. Jag är medveten om att det finns risker med att ligga i positioner över natten, men med tiden har jag lärt mig vilka faktorer jag ska kolla på och hur jag värderar risk/reward (jag kommer att skriva mer om det framöver). Men när det kommer till att köpa på mig inför helgerna så anser jag att risken är för stor och att man inte kan se klara faktorer och nyhetsflöden och vad som helst kan hända över helgen så jag avstår från handel över helgerna. Jag sysslar med det jag kan bäst istället.

Så svaret på frågan: Om jag ligger i positioner över helgerna så blir svaret NEJ!



Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0