Jag Älskar Mitt Jobb!

Framåt lunch idag började jag känna mig nöjd och kände ingen vidare motivation till att stanna kvar och trada hela dagen. Så jag bestämde mig för att spela en runda golf. Det är det jag älskar med att vara trader, man kan anpassa sig efter sig själv, man behöver inte ta hänsyn till andra man kan säga att man styr sitt jobb helt och hållet. Som idag när jag kände för att spela golf du gör jag det, jag menar hur underbart är inte det? Jag Älskar verkligen mitt jobb som trader !

många tänker säkert varför jag bara åkte iväg och inte slutförde dagen? och många tycker säkert att jag verkar lat med mera. Men jag kände mig helt enkelt nöjd med mina intäckter idag och man ska ju alltid sluta när man ligger på topp eller hur! Så jag unnade mig en golfrunda helt enkelt.

Dagens trades vart de som står i mitt tidagre inlägg (Dagens Trades 2/9-11). jag gick på pluss med 4 900:- och fick en underbar golfrunda på det så jag är mycket nöjd med dagen !


Hoppas det gick bra för er där ute idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0