Dagens Trades 7/9-11 Del 2

Idag har jag nästan haft lika många trades som igår men skillnaden vart att det vart mer bra än dåliga och att jag slutade på plus i slutet. Det är alldeles för många trades för att jag ska kunna skriva ut och visa alla här. men jag kan säga att dem flesta var i Ericsson B och Volvo B men även lite i Clas Ohlson, Astra och Handelsbanken.

Efter en mycket lyckad dag med min trading så la jag mig i Bull OMX inför morgondagen. Hela Europa gick starkt idag, sedan tror jag att USA går starkt ikväll och att Asien också går ganska rejält upp inatt. Allt det kommer nog pressa upp Sverige imorgon och även hela Europa. Obama ska ju även hålla tal och det ryktas om att han kommer komma med en positiv jobbplan så det kan också pressa upp markanderna imorgon. Sen får vi vänta och se hur talet blir, jag säljer ju ändå av mina over night positioner tidigt på morgonen så jag är inte beroende av hans tal.

Hoppas ni haft en lyckad dag där ute!

Hälsningar
David

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0