Dagens Trades 6/9-11 Del 2 (uppdaterad)

Idag har jag gjort ovanligt många trades och ovanligt många har gått väldigt dåligt. Faktiskt så har jag bara en lyckad trade på hela dagen idag. Som ni säkert vet så gjorde jag en förlust på min Bear OMX imorse på 1 100:- sedan fram till klockan 15:30 hade jag gjort förluster på cirka 4 500:- men sen mellan 15:55 och 16:05 så tjänade jag tillbaka lite över 1 100:-.

Efeter den lyckade trade la jag av för idag, för att jag kända att mycket hade gått dåligt idag men jag gjorde i alla fal något rätt i slutet så det kändes bra. Jag har skriver inte ut alla trades för idag för det hade blivit för mycket.

Så nu väntar jag bara på att ta position i Bear/Bull över natten.


Hoppas allt gått bra där ute för er!


Jag la mig även i Bear OMX i slutet av handelsdagen för att jag tror att det i allmänhet är ett surt börshumör där ute. Sverige stängde ju kring nollan någor minus medans tex Tyskland stände på över -1 % och jag tror att USA stänger på någon stans mellan -1.50% och -2%. Sen får vi se hur det går i Asien inatt men jag tror helt enkelt inte att Sverige orkar hålla emot det negativa humöret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0