Dagens Trades 5/9-11 Del 2

Har ju som sagt legat lågt idag med tradingen på grund av att jag varit borta från skärmarna ( Se inlägget nedan)

Men en trade vart det ju i Ericsson B se även den i inlägget nedan. Sen la jag mig i Bear position inför imorgon. Jag vet att börsen rasat ordendligt idag men det betyder ju verkligen inte att det är upp imorgon. Eftersom USA är stängt så kan jag inte dra några slutsatser där ifrån, men däremot tror jag att Asien går ner ordentligt ikväll och får med sig Sverige ner i öppningen och även USA senare på eftermiddan. Sen om rykterna om Italiens kreditbetyg ska sänkas så kan vi falla ännu mer. På det så kan riksbanken kanske höja räntatn ytterliggare imorgon.

Så jag ligger Bear.

Hälsningar
David

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0