Dagens Trades 2/9-11

Jag låg inne i Bear över natten och sålde dem imorse redan vid 9:06. Det vart en vinst på ungefär 5000:- vilket jag är mycket nöjd med.

Jag har även hunnit med att göra två trades i Ericsson B en lyckad och en mindre lyckad. Om vi börjar med den dåliga traden. Jag köpte Ericsson B på toppen mellan klockan 9 och 10 för att jag trodde den skulle forstätta uppåt, men så vart inte läget. Aktien ramlade ner igen. Min ingång var på 71,70:- och jag sålde av på 71,30:- där vart det än förslust på cirka 800:-.

Den andra Traden i Ericsson gick lite bättre. Direkt efter jag hade tagit förlusten från förra traden så gick jag in igen på 71,50:- där jag lyckades hitta ett hack och då atakerade jag. Jag sålde sedan på 72,20:- jag skulle sålt tigare när aktien toppade men jag var för girig. Men det vart i alla fall en vinst på 700:- .



Hoppas era trades går bra idag!

Kommentarer
Postat av: DxTrader

Mycket intressant strategi med overnight positioner mot OMX. Har själv aldrig lyckats med att tillförlitligt förutspå morgondagens öppning (tycker faktiskt det är oerhört svårt eftersom mkt kan hända efter vår stängning) så ska bli spännande att följa din blogg och hur du fattar dina besult när du tar position inför nästa dag.

2011-09-02 @ 11:45:50
URL: http://dxtrader.blogspot.com
Postat av: Anonym

Svar DxTrader :



Hej!



Kul att du gillar min blogg och tycker min registrera är intressant.



Jag tyckte också att det var jättesvårt med sådana positioner i början. Men nu har jag lärt mig hur jag ska gå till väga och vad jag ska kolla på innan jag lägger mig i en position och det är den tradingstilen som fungerar bäst för mig just nu. Sen får väll framtiden utvisa om den kommer att hålla.



Kul att du gillade bloggen!



MVH



David

2011-09-02 @ 18:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0