Dagens Trades1/9-11

Jag blankade Ericsson B imorse på 71,85:-. det gjorde jag när jag såg att trenden skulle vara neråt för idag. Det vart en lyckad trade jag avslutade den när aktien stod i 70,95:-. Det vart alltså en vinst på 950:- vilket jag är nöjd med. Just nu 10:09 ligger jag plus 4 022:- för dagen.


Jag låg sedan sent igår med mina Bull OMX X4 i portföljen. Det såg bra ut ingör öppningen och Svenska börsen öppnade upp med cirka 0,27 %. Men jag såg mänster och min känsla sa att det skulle bli en vag dag mellan +0,50%- -0,50%.

Så jag sållde av mina Bull OMX X4 redan vid 9:02 och fick ute en vinst på exakt 3 072:-.

Beslutet visade sig att vara mycket bra för börsen ligger i skrivande stund -0,44%.

Idag kommer jag även köra lite daytrading, antagligen i Ericsson B men avaktar tills vidare för att se trenderna för idag.

Kommer uppdatera den här sidan framåt dagen.


Önskar alla traders där ute lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0