Dagens Trades 1/9-11 Del 2

Nu är även denna svenska börsdag över. Det vart ju riktigt bra till slut, vi slutade på + 0,72 %.

Dagen för mig har varit riktig bra inte en ända förlust, vilket händer välldigt sällan för mig. Min handel idag har varit ovanligt liten men gott ovanligt bra, så det är ju bara postitivt enligt mig. Jag gör hellre färre men större och längre affärer än många korta under hela dagen. Jag slutade på +6172:- för dagen.

Efter att ha blankat Ericsson B imorse så köpte jag på lite vid 13 tiden och sålde sedan av cirka en timme senare. Min ingång vart på 71,90:- och jag sålde sedan av på 72,25:-. Det var en vinst på 350:-.

Jag brukar ofta se att vid 16 tider brukar många aktier ändra rikting. Så jag köpte på mig Volvo B på 78:- och sålde dem senare för 79,05:- Där vart vinsten cirka 1000:-
Jag gjorde likadant med Ericsson B jag köpte på mig aktier för 72,3:- och sålde sedan ganska snabbt för 73,1:- där vart det en vinst på 800:-.

Sen till slut köpte jag Bear OMX som får ligga över natten. Jag tycker att USA ser ganska klent ut och jag tror vi kan få stora rörelser ner hos dem ikväll. Jag tror att den Amerikanska börsen kommer att röra sig mellan +0,30% och - 0,50% och jag tror den slutar på - 0,20% ungefär. Vilket bäddar inför nedgånagr i öppningen på den Svenska börsen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0